یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم و مسئولان در بیت الحسین (ع) دهستان ارنان در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ در این مراسم معنوی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به اهمیت جهاد تبیین […]

یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم و مسئولان در بیت الحسین (ع) دهستان ارنان در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ در این مراسم معنوی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: یکی از ابعاد مهم تحقق جهاد تبیین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

حجت‌الاسلام حسین حسین زاده با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا بیان کرد: باید برای شکست توطئه فرهنگی و روانی دشمنان بیش از گذشته با برگزاری یادواره شهدا فرهنگ ایثار و ایستادگی در جامعه و بین جوانان گسترس یابد.

در ادامه این مراسم که یاد و خاطره شهدای دهستان ارنان هم گرامی داشته شد کار روایتگری از دوران هشت سال دفاع مقدس توسط مجتبی رمضانی صورت گرفت که مورد اقبال مردم به خصوص خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان شهرستان قرار گرفت.

پخش کلیپ و نمایشگاه شهدا و اجرای سرود در خصوص اهمیت مقام شهید و شهادت از دیگر برنامه‌های این یادواره بود و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و منطقه گرامی داشته شد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.