زمین فوتبال ساحلی مهریز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین این شهرستان افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در این مراسم ضمن تشکر از خیر این پروژه و تمامی افرادی که در افتتاح پروژه همکاری داشتند، گفت: این مجموعه به همت و تلاش مردم و پیشکسوتان […]

زمین فوتبال ساحلی مهریز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در این مراسم ضمن تشکر از خیر این پروژه و تمامی افرادی که در افتتاح پروژه همکاری داشتند، گفت: این مجموعه به همت و تلاش مردم و پیشکسوتان شهرستان مهریز به این مرحله از پیشرفت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مهریزی علاقه مند به ورزش فوتبال ساحلی برای تمرین با محدودیت هایی مواجه بودند افزود: امروز شاهدیم این فضا با پیگیری و همت عزیزان به بهره برداری رسید و سایر امکانات موردنیاز این مجموعه نیز به نحو مطلوب و در شان مردم مهریز تامین خواهد شد.

فرماندار مهریز همچنین از افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال این مجموعه تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: با نصب چمن مصنوعی، این مجموعه بسیار مجهز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزش کشتی نیز اخیرا در شهرستان مورد توجه جدی قرار گرفته است از همکاری خیر محترم جهت خریداری تجهیزات ورزش کشتی در این مجموعه خبر داد.

دهقان بنادکی در پایان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته به فضاهای ورزشی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان مهریز اهتمام ویژه ای داشتیم که همواره با همکاری و مشارکت مردم شهرستان همراه بوده است.

حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم با تشکر از تمام افرادی که برای برپایی این مجموعه ورزشی تلاش کردند، از تلاشهای حمید بهزادپور قهرمان مهریزی ورزش فوتبال ساحلی که پیگیر مسائل ورزشی شهرستانش است قدردانی کرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه فرهنگ خیری در استان در حوزه های مختلف از جمله عرصه های ورزشی وسعت پیدا کرده است گفت: با توجه به گستردگی کارها و نیاز شهرستانها به حضور پررنگ تر خیرین در امر ورزش نیازمندیم که این موضوع در شهرستان مهریز تاکنون بسیار مطلوب بوده است ضمن اینکه در کنار کمک خیرین، حمایت های دولت هم پابرجا خواهد بود.

حاجی حسینی با اشاره به اینکه استان یزد در زمینه فوتبال و ورزشهای ساحلی از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است ادامه داد: استان هم تیم های خوبی در لیگ برتر و هم ورزشکاران حرفه ای در این عرصه دارد که شهرستان مهریز هم از این ظرفیت بی بهره نیست.

وی با بیان اینکه استعدادیابی و پرورش استعدادها در وهله اول نیازمند ایجاد زیرساختها است افزود: به منظور پرورش استعدادها در ورزش فوتبال ساحلی نیز ضروری است زیرساختهای لازم در شهرستانها فراهم شود تا استعدادها پرورش یافته و به قهرمانی برسند که در این خصوص زمینهایی فعال در حوزه ورزشهای ساحلی در استان فعال هستند و برای افزایش آن در شهرستانها نیازمند کمکهای خیری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز در عرصه های مختلف ورزشی از جمله والیبال، فوتسال، کشتی و فوتبال ساحلی پتانسیل های خوبی دارد که در این زمینه برنامه های جدی را دنبال می کنیم.

وی به پروژه های نیمه تمام شهرستان که مردم مهریز سالیان طولانی چشم انتظار تکمیل آنها هستند اشاره کرد و گفت: در مصوبات دور دوم ریاست جمهوری به استان و همچنین مصوبات ملی و استانی در حوزه های زیرساختی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.