فرمانده انتظامي شهرستان يزد در خصوص پيشگيري از سرقت خودرو و موبايل هشدارهايي را به شهروندان ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، سرهنگ اکبر شفيعي، ضمن تشكر و قدرداني از همكاري خوب و مستمر مردم با پليس مواردي را در خصوص پيشگيري از سرقت خودرو و موبايل هشدارهايي را به مردم ارائه کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: اسناد، مدارك، وجه نقد، دسته چك و ساير اشياء باارزش و قيمتي را در معرض ديد و داخل خودرو قرار ندهيد.

وي از شهروندان خواست: اتومبيل خود را به قفل مركزي، دزدگير، ساير لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعويض چرخ يا برطرف کردن نقص فني اتومبيل در ابتدا از قفل بودن درب ها و بالابودن شيشه ها اطمينان حاصل کنند. شهروندان هنگام تردد به مراكز تجاري و تفريحي از پاركينگ هاي عمومي و مجاز جهت پارك خودرو استفاده کنند.

سرهنگ شفيعي بيان کرد: برابر بررسي هاي انجام شده سارقان موبايل بيشتر دست به سرقت دستگاه هاي همراه با قيمت بالا مي زنند و زماني كه فرد با موبايل صحبت مي كند سارقان اقدام به قاپيدن آن و فرار از محل كه بيشتر با موتورسيكلت مي باشد مي نمايند؛ شهروندان هنگام صحبت کردن با موبايل حواسشان به اطراف خود باشد تا مورد دستبرد قرارنگيرند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد در خاتمه افزود: شهروندان هنگام مراجعه به ادارات و سازمان ها يا مراكز پذيرايي مانند رستوران ها از قراردان موبايل بر روي ميز نيز خودداري کنند.