مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: نهایت تلاش برای تأمین برق پایدار همچنین حفظ پایداری شبکه سراسری برق با وجود رکورد‌های افزایشی مصرف به طور جدی دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن اشاره به برنامه‌ریزی دقیق انجام شده در حوزه مدیریت مصرف انرژی الکتریکی در کشور و تلاش همکاران خود، بیان کرد: نهایت تلاش برای تأمین برق پایدار همچنین حفظ پایداری شبکه سراسری برق با وجود رکورد‌های افزایشی مصرف به طور جدی دنبال می شود.

احمد کردستانی، با اشاره به پویش با انرژی در جهت صرفه‌جویی مصرف برق، توضیح داد: در بخش مدیریت مصرف برق خانگی جذابیت‌های فراوانی وجود دارد که از جمله آن اعطای پاداش صرفه‌جویی تا رایگان شدن قبوض مشترکان کم‌مصرف و نیز شرکت در قرعه‌کشی ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیون‌ها جایزه دیگر در قالب پویش با انرژی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پایان با اشاره به همکاری و همراهی صنایع بزرگ استان در زمان اوج مصرف برق، بیان کرد: با توجه به اینکه در زمان اوج مصرف برق قرار داریم صنایع مانند سال‌های گذشته با تدابیر لازم، جابجایی زمان بارگیری و مدیریت مصرف برق را در اولویت قرار داده‌اند تا برق پایدار در استان و کشور داشته باشیم.

وی از صنایع که در پیک بار برق همراهی دارند، تشکر و قدردانی کرد.