مدیرشعب بانک سپه استان یزد از آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه با چهار هزار جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و شعار (با این حساب همه برنده‌اید) به منظور ترویج و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، در حال حاضر بانک سپه در صد سالگی خود به عنوان بزرگترین بانک ایران با بیش از ۳۲۰۰ شعبه در کشور و ۶۳ شعبه فعال در استان یزد توانسته با جذب سرمایه های جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیتهای مولد اقتصادی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی موثر و مطلوب داشته باشد.

مهدی اسماعیل بیگی، مدیرشعب بانک سپه استان یزد از آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه با چهار هزار جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و شعار (با این حساب همه برنده‌اید) به منظور ترویج و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان خبرداد.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با افتتاح حساب بصورت مراجعه حضوری به شعب یا غیر حضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی omidbank.ir و نگهداشت حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان ۱۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ دلار یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی شرکت کنند. هر ۵۰ هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب های ریالی و هر ۵ دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب های ارزی محاسبه می شود .

اسماعیل بیگی در پایان ضمن تشکر اززحمات کلیه همکاران استان و همیاری وهمکاری مدیران بانک و استان و همچنین مشتریان و آحاد مردم در جهت ارائه بهتر خدمات و پیشبرد امور ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش مضاعف بتوانیم نخستین بانک ایرانی راکه حاصل تلاش یک قرن گذشتگان ماست را پاس بداریم وسپه را به انتخاب بانک اول مردم ایران تبدیل و انشاالله جشن برتری بانک سپه را در آینده ای نزدیک برگزار نماییم.