بامداد امروز ساعت ۰۲:۵۰ یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۰ محور ساغند به رباط واژگون و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : ۷ تیم امدادی هلال احمر از شهرستانهای اردکان ( پایگاه خرانق و غزال سیاه کوه ) ، پایگاه کمربندی غربی میبد ، یزد ، اشکذر ، یک کد امبولانس از پایگاه مسجد شکر طبس و یک خودرو فرماندهی از مرکز استان یزد ، با سه خودرو نجات و سه آمبولانس و بیش از بیست نفر نجاتگر در صحنه حادثه حضور داشتند و مشغول امدادرسانی و رهاسازی مصدومین و اجساد شدند .

عشقی با بیان اینکه این حادثه ۱۰ فوتی داشت عنوان کرد : اجساد در اتوبوس گیر افتاده که توسط نجاتگران هلال احمر و با استفاده از ست های نجات رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط شد.
وی عنوان کرد : این حادثه ۳۶ مصدوم در پی داشت که پس از رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر و اقدامات اولیه درمانی با کد های آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مراکز درمانی و بیمارستاهای یزد ، اردکان و میبد انتقال داده همچنین ۵ نفر بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با تشکر از کلیه عوامل امدادگر ‌‌نجاتگر و دیگر دستگاه های امدادی و انتظامی در صحنه بیان داشت: علت حادثه توسط راهنمایی و‌رانندگی در دست بررسی می باشد.